PODSUMOWANIE ROKU 2017!

Cześć kochani!

Dziś ostatni dzień roku 2017, dasz wiarę? Pamiętam jakby sylwester 2017 był wczoraj. Spędziłam go w gronie przyjaciół, to był najbardziej spontaniczny Sylwester w moim życiu i NAJLEPSZY! Już na samą myśl kąciki moich ust się podnoszą. 😊

Przechodząc do podsumowania, w minionym roku 2017 zdarzyło się wiele bardzo dobrych rzeczy dla mnie, mianowicie podróżowałam po świecie z przyjaciółmi, zwiedzałam różne kraje i kultury – świetnie się bawiłam. Byłam na koncertach swoich ulubionych zespołów, odwiedziłam też kilka muzeów (w Poznaniu, Warszawie i Zurychu), które zrobiły na mnie ogromne wrażenie! Poznałam moją drugą połówkę i osiągnęłam wiek 25 lat. A żeby było ciekawiej, to dodam, że te wszystkie wydarzenia, które miały miejsce w 2017 roku, były spowodowane jednym, albo właściwie kilkoma złymi wydarzeniami. Także pamiętaj, że jeśli w Twoim życiu zdarzyło się coś złego, niekoniecznie będzie miało to zły wpływ na Twoje dalsze życie. 🤗

Walentynkowy wyjazd  z przyjaciółkami do Pragi
Jeden z bardziej zwariowanych wyjazdów, jakie przeżyłam. Postanowiłyśmy w trzy przyjaciółki spędzić razem Walentynki w innym kraju i wiecie co? Spakowałyśmy walizki, załadowałyśmy je do auta i pojechałyśmy, bez chwili zastanowienia. Był to bardzo udany i szalony weekend ! Poznałyśmy kilka osób, z którymi kontakt do dziś utrzymujemy – jedna z Nas spotkała w Pradze swoją miłość – magiczne miejsce, pełne pięknych widoków, romantycznych uliczek i ciekawych ludzi.

Dwukrotna – zwariowana – podróż do Zurichu
Podróż do Szwajcarii, była wynikiem wyjazdu do Pragi. Pojechałam tam z moją przyjaciółką na kilka dni, odwiedzić znajomych. Zurich jest piękny, fakt jest trochę drogo, ale warto zobaczyć piękną zabudowę, parki,  jezioro w Zurichu.

Zimowy wyjazd na narty do Ischgl w  Austrii i Samnaun w Szwajcarii
Jazda na nartach to moje hobby, sprawia mi ogromną przyjemność, więc przynajmniej raz w roku staram się pojechać gdzieś daleko w góry, wyciszyć się i pojeździć na nartach.
Na ten wyjazd pojechaliśmy większą ekipą, świetnie się bawiliśmy zarówno na stoku, jak i po jeździe (if you know what I mean 😜). Dobra, zgrana ekipa na zimowy wypad w góry, to jest to!

Polska też jest piękna, czyli Wisła latem!
Aż wstyd się przyznać, bo dużo podróżuję za granice Polski, a bardzo rzadko zwiedzam zakątki naszego kraju – to wielki błąd! Już to wiem. W tym roku znalazłam się w Górach Tarnowskich u znajomych, zwiedziłam kopalnię srebra, po czym zabrali mnie do Wisły, a właściwie to trochę za Wisłę – Zwardoń. Piękna, urzekająca wieś w województwie śląskim, tuż przy Słowackiej granicy. Spędziłam tam kilka dni ze znajomymi w cudownym, małym domku na szczycie góry. Słoneczna pogoda, powietrze czyste, a widoki zapierały dech.

Koncert Depeche mode!
Koncert Depeche Mode w Warszawie – ach! Jaki to był cudowny dzień. Wraz z przyjaciółką Agatą wsiadłyśmy w pociąg wcześnie rano (około 5?), oczywiście, że nie było dla Nas miejsc siedzących w pociągu, dlatego musiałyśmy zadowolić się zapełnionym ludźmi korytarzem. Dojechałyśmy do Warszawy i udałyśmy się do muzeum, mieszczącym się w Pałacu Kultury, na wystawę Warhol vs Dali – jeśli będziecie mieli kiedyś okazję natrafić na tą wystawę– serdecznie polecam, robi wrażenie. I prace dwóch artystów i ich historie. Wracając do koncertu DM, to był najlepszy koncert w życiu, wymarzony! Mnóstwo ludzi, wspaniała atmosfera, no i niezapomniany koncert! Łzy szczęścia same płynęły po policzkach z wrażenia.

Odnalezienie drugiej połówki
Mówią, że przypadków nie ma, że wszystko jest zapisane w gwiazdach – no nie wiem, być może! W każdym razie, to był piękny, upalny, czerwcowy dzień. Poszłam z moją przyjaciółką posiedzieć nad Wartą w Poznaniu, wychillować trochę. Usiadłyśmy na pomoście i po chwili podszedł do mnie chłopak, rzucając czarujące spojrzenie w moją stronę i jakiś żart. Zaprosił mnie i przyjaciółkę do wspólnej gry w siatkówkę plażową, więc dałyśmy się namówić i dalej możecie się sami domyślić jak było.😘

Norwegia jesienią
Mój pierwszy raz w Norwegii i pierwszy wyjazd za granicę razem z moim chłopakiem <3. Cudowny wyjazd, dużo chodzenia po górach, zwiedzania, śmiechu J. Mam nadzieję, że kiedyś znowu tam pojedziemy i zwiedzimy całą Norwegię.

Moje 25 urodziny – ćwierćwiecze
Spędzone w gronie najbliższych mi osób. Dzień wyjątkowy i pełen najróżniejszych niespodzianek! Właściwie to planowałam spędzić ten dzień na spokojnie, w zaciszu mieszkania, z butelką wina i chłopakiem, jednak tak się nie stało. Była kolacja – niespodzianka z moją rodziną, spacer po Poznaniu, a później, gdy wróciliśmy do mieszkania, czekali tam już moi przyjaciele – zrobili mi piękną niespodziankę!

Założenie bloga
Decyzja w zasadzie bardzo spontaniczna, a zarazem jedna z lepszych! Właśnie mija pierwszy miesiąc prowadzenia go i jestem prze-szczęśliwa, że tak często i licznie go odwiedzacie. J Mam nadzieję, że będzie Was tylko więcej i więcej.

A jak minął Twój rok 2017?

A więc moim kochani, chciałabym Wam życzyć samych wspaniałych chwil w nadchodzącym Nowym Roku, dużo szczęścia, miłości i rozwijania swoich pasji, a także połamania pióra i samych sukcesów! Szampańskiej zabawy! 🍸🍾

Buziaki 💋

Zobacz także!

52 komentarze

1. Cudowne podsumowanie! Wspaniałe zdjęcia, zwlaszcza te z gór i Zurichu! :) Zakochałam się :)
    W 2018 życzę cudownej miłości, nadal, jeszcze piękniejszej, wspaniałych wyjazdów i spełnienia marzeń :)
    Zapraszam do siebie! coscudownego.blogspot.com

Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, za życzenia i za miłe słowa! :*:)
      W 2018, życzę Ci Magdo również spałnienia marzeń, sukcesów blogowych i samych przyjemnych chwil :)

Usuń
  2. Wow! Świetne zdjęcia :)! Za to dla mnie ostatni rok nie należał do najlepszych i zyje nadzieja,że następny okaże się bardziej łaskawy :). Szczęśliwego NR i spełniania marzeń:)

Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! <3 Będę trzymała kciuki, aby był lepszy :)

Usuń
  3. Cudowne wspomnienia :) Życzę Ci aby ten nowy rok przyniósł jeszcze więcej wspomnień ... Szczęśliwego Nowego Roku !! :)

OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie całego roku :-) ! Zdjęcia cudowne, zazdroszczę tylu wspaniałych zagranicznych wypraw i życzę jeszcze więcej w nadchodzącym roku <3 !

Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, oby się spełniły! Tobie również życzę samych szczęśliwych chwil , dalekich podróży oraz samych sukcesów z blogowaniem :)

Usuń
  5. Fantastyczne wspomnienia :) A na rok 2018 życzę Ci abyś była jeszcze bardziej zadowolona z prowadzenia bloga :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

1. Dziękuję! :) Oby tak było! Szczęśliwego Nowego Roku! :*

6. Piękne zdjęcia i super urodziny! Szczęścia z drugą połówką! :D

Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć :) Znalazłam drugą połówkę, wtedy kiedy w zasadzie jej nie szukałam :) Szczęśliwego Nowego Roku i duuuużo miłości!

7. piękne wspomnienia :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wspaniałych podróży i gratuluję odnalezienia tego jedynego :) Niech kolejny rok będzie wypełniony jeszcze wspanialszymi chwilami u boku bliskich ;*

1. Dziękuję pięknie :) Wzajemnie - Szczęśliwego Nowego Roku! :*

Usuń
  9. Aż miło się ogląda zdjęcia! Cudowne są <3 A podróży ci normalnie zazdroszczę!! Życzę Tobie cudownego roku 2018!

Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi :* :) Tobie też życzę przyszłorocznych podróży i cudownego roku :* Buziaki

Usuń
  10. Prześliczne zdjęcia :) i wspaniałe wspomnienia. Gratuluję.

OdpowiedzUsuń
  11. Jak widzę rok pełen wspomnień i pozytywnych doświadczeń. Powodzenia w 2018 roku ;)
    Zapraszam przy okazji na moje podsumowanie roku. ;)

Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Bardzo dziękuję i również życzę samych sukcesów!

Usuń
  12. Świetny wpis. Piekne zdjęcia, dużo podróży i poznanie połówki .... drugiej :) Gratulacje. Życzę, aby w 2018 wszystko było łatwe, przyjemne i wesołe. Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze!

Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia i miłe słowa, Wiolu :) Wzajemnie szczęśliwego Nowego Roku :)

Usuń
  13. Przepiękne zdjęcia! U mnie nie było aż tak aktywnie i ciekawie, ale nie narzekam! :D

Odpowiedzi
    1. Na pewno nie ma na co narzekać :) Jak to mówią: najważniejsze, żeby zdrowie było, bo jak ma się zdrowie to ma się wszystko! - więc tego Ci życzę :*

Usuń
  14. Rok 2017 był dla mnie również przepiękny, zapraszam do mnie, a dowiesz się więcej, to z okazji tego roku życzę spełnienia marzeń i abyś miała tak udane życie jak do tej pory.

OdpowiedzUsuń
  15. Czytając Twój post człowiek nabiera chęci do podbijania świata. Życzę Tobie aby ten był zupełnie inny. Abyś szła do przodu. Powodzenia

Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wywołuję takie chęci i emocje :) Dziękuję!

16. Intensywny rok :)
    Więcej poroży w 2018!

Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! :) Intensywny i szybko minął - jestem ciekawa kolejnego roku :)

Usuń
  17. Jakie cudowne podróże! Aż wstyd przyznać, że jeszcze w żadnym z wymienionych miejsc nie byłam :) Szczęśliwego Nowego Roku!

Odpowiedzi
    1. To żaden wstyd! Życzę Ci, abyś w kolejnym roku miała okazję pojechać gdzieś, niekoniecznie za granicę, ponieważ Polska też jest piękna! :)

Usuń
  18. Wow zazdroszczę Twoich podróży 😊 sama w sumie byłam tylko w polskich górach i w Niemczech, ale mam nadzieję, że to się zmieni :-) śliczne zdjęcia ❤ Gratuluję znalezienia drugiej połówki i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga :-)
    Pozdrawiam!
    woceanieslow.blogspot.com

Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, abyś miała okazję pozwiedzać w tym roku :* Bardzo dziękuję :)

Usuń
  19. Wspaniałe chwile!! Oby następny rok był równie udany!

OdpowiedzUsuń
  20. To musiał być wspaniały rok! Tyle dobrego w krótkim czasie, żyjesz na wysokich obrotach. Piękne fotki!

Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę! Przytrafiło mi się parę rzeczy w tamtym roku, które zmieniły mnie i moje poglądy. :) dziękuję!

21. Swietne podsumowanie! Ciesze się, że rok był udany :D

OdpowiedzUsuń
  22. Wodze, zw twój rok był pełen ekscytujących emocji, przygód i trochę Ci zazdroszczę przyznam szczerze ;p a samo podsumowanie bardzo fajne.

Szczęśliwego nowego roku!

Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie szybko ten czas leci. Świetne podsumowanie i piękne zdjęcia :)